Webinar: Hvordan har koronapandemien påvirket medieøkonomien?
For første gang presenterer Medietilsynet samlede tall for medieøkonomien i 2019, i tillegg til utviklingstrekk for 2020. Bli med når vi diskuterer hva den medieøkonomiske utviklingen betyr for mediebransjen og medietilbudet.
- For
- Mediebransje, næringsliv, interesserte
- Tid
Arrangementet strømmes via Facebook live.
Medvirkende:
- Aslak Sommerfelt Skretting (Leder for Jærradiogruppen og styreleder for Norsk Lokalradioforbund)
- Anders Opdahl (Konsernsjef i Amedia)
- Siv Juvik Tveitnes (Konserndirektør i Schibsted News Media)
- Olav Sandnes (Konsernsjef og sjefredaktør for TV 2)
- Jens Barland (Førsteamanuensis ved Høyskolen Kristiania)
- Mari Velsand (Direktør i Medietilsynet)
Se arrangementet her: