Kritisk medieforståing i den norske befolkninga
Korleis står det eigentleg til med oss nordmenn? Klarer vi å avsløre falske nyheiter eller å sjå forskjellen på redaksjonelt og kommersielt innhald?
Kritisk medieforståing er nøkkelen til å kunne forstå og bruke media på ein aktiv og medviten måte.
Medietilsynet følger utviklinga på desse og nye områda, og gjennomfører annakvart år ei undersøking om kritisk medieforståing i befolkninga. Område som blir kartlagde er blant anna falske nyheiter, kommersielt innhald i medium, personvern, tillit til media, og kjeldeforståing.
2024: Kritisk medieforståelse i den norske befolkningen
2023: De globale plattformenes etterlevelse av bransjenormen mot desinformasjon
2022: Medievaner og falske nyheter
Undersøkelse om unges erfaringer med hatefulle ytringer 2022
Kritisk medieforståing i den norske befolkninga 2021
Kritisk medieforståelse i den norske befolkningen
Hold deg oppdatert på hva som skjer i Medie-Norge med Medietilsynets nyhetsbrev: 📰Abonner på nyhetsbrevet her