Søkeresultat:
Barn og unges nyhetsbruk
I hvilken grad får barn og unge med seg nyheter, og hvilke nyhetskilder bruker de? Dette er kartlagt i undersøkelsene Barn og medier 2024 og Foreldre og medier 2024.
Publikum, publikum, publikum! - Et studie af NRKs nyhedsformidling i en fragmenteret offentlighed
Sitatrett og dokumentarfilmproduksjon
En undersøkelse av siteringspraksis på det uavhengige dokumentarfeltet.
Physical and digital: Not a question of either/or. A qualitative study exploring how Norwegian bookstores adapt to the digital age in an established book market
Medietilsynets strategi 2024–2026
Strategiplanen beskriver hvordan Medietilsynet skal jobbe for et sterkt demokrati og ytringsfrihet i Norge, gjennom å bidra til å oppfylle statens mediepolitiske mål.
Kontakt oss
Har du et spørsmål om noe Medietilsynet arbeider med? Velg tema og ta kontakt via vårt kontaktskjema.
Økonomien i norske aviser 2016–2020
Medietilsynet publiserer årleg ein rapport om den driftsøkonomiske utviklinga til avisene. Rapporten omhandlar økonomien i aviser som tek betalt for innhaldet. I alt 220 aviser som blir selde i abonnement og laussal, er inkluderte i rapporten. Datagrunnlaget inkluderer små lokale vekesavisar som Fjuken og Finnmarksposten, større lokale dagsaviser som Avisa Nordland og Bergensavisen, laussalsavisene VG og Dagbladet og nasjonale nisjeavisar som Nationen og Morgenbladet.
Loading...
Hold deg oppdatert på hva som skjer i Medie-Norge med Medietilsynets nyhetsbrev: 📰Abonner på nyhetsbrevet her